Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_spamming.please.op.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 17:17:34 MET DST

Użytkownik "Przemysław Rachwał" <przemyslaw.rachwal@gmail.com> napisał w
wiadomości news:h118k8$4pg$1@inews.gazeta.pl...

> hmm a do czego służą katalogi?
> jak umiesz to montujesz poszczególne dyski jako foldery w katalogach, ale
> to trzeba umieć zrobić

hmm, a do czego służą litery dysków? Bo jak dla mnie to jest po prostu
alternatywa. Montujesz albo tu albo tu. A jeśli wiesz, jak zamontować dysk w
katalogu tak, żeby nie było problemów, to napisz, bo pytający właśnie z tym
ma problem. No chyba, że chcesz się tylko pochwalić na forum.

> jak nie potrzeby to można wyjąć i włożyć pendrive, albo cokolwiek innego

No ale jakie to ma znaczenie? Tak czy kwak cztery/sześć liter musi mieć
dostępnych na wypadek, gdyby chciał podłączyć.

> laptopy nie mają i jakoś dają radę

Przepraszam, to ma być argument? Pytający najwyraźniej jej potrzebuje i
tyle. Będziesz mu wmawiał, że ma inne wymagania niż ma?

> a masz podświetlanie i okno z pleksi w obudowie?

A masz kota i żółwia w akwarium? (pytanie jest równie związane z poprzednim
jak Twoje).

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !