Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 11:21:33 MET DST

tg pisze:
> "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
>
> ja tam prawie wszystko zrozumiem, ale tego juz nie - albo krytyczne albo
> nie warte nawet 200 pln na dysk przenosny

to dysk przenośny rąbnął.

> a problemy z mbr, partition table czy partycjami to mialem (z nie swojej
> winy) ostatnio nigdy, a dyskow mam zawsze sporo - obecnie 6 o lacznej
> pojemnosci 5tb

Widać nieszczęścia nie chodża po tobie, ja już 5 dysk wymieniam w ciągu
5 lat, każdy na gwarancji wiec mam tez obsesje na punkcie backupu.

> jezeli dane sa wazniejsze niz tydzien mojej pracy to wysuplac ta kilkaset
> zlotych na byle dysk przenosny i kilka plytek zawsze sie da

ma dysk przenośny i dział bardzo dobrze przez rok po czym wykaszanilo
sie MFT i tyle widziałem danych z dysku przenośnego. na nim jest 250GB
projekt - myślisz ze nagrywanie na DVD to jest normalne? i tak potem
trzeb a było by to kopiować z płyt bo w całości tylko ma sens. I tak
nagrywanie prawie 70płytek to jakiś koszmar. Czekam na ogólno i łatwo
dostępne BD.

> danych krytycznych to na tych 5tb mam moze kilkanascie gb (backupowane
> na trzy dyski, dysk przenosny i dvd-ram), reszta jest przydatna, ale
> gdyby cos sie stalo to trudno

Tez ma taki podział :) dane do odtworzenia i dane nieodwracalne. przy
czym te dane nieodwracalne zajmują za dużo...