Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 03:57:43 MET DST

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:h11d15$l4o$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Gdyby nie backup to wylądował bym w psychiatryku. 6 godzin przed
> rozsypaniem sie MFT zrobiłem backup dysku na nowy który wrócił z wymiany
> gwarancyjnej. Dane były krytyczne jednak nie miałem gdzie składować 250GB.

ja tam prawie wszystko zrozumiem, ale tego juz nie - albo krytyczne albo
nie warte nawet 200 pln na dysk przenosny

a problemy z mbr, partition table czy partycjami to mialem (z nie swojej
winy) ostatnio nigdy, a dyskow mam zawsze sporo - obecnie 6 o lacznej
pojemnosci 5tb

jezeli dane sa wazniejsze niz tydzien mojej pracy to wysuplac ta kilkaset
zlotych na byle dysk przenosny i kilka plytek zawsze sie da

danych krytycznych to na tych 5tb mam moze kilkanascie gb (backupowane na
trzy dyski, dysk przenosny i dvd-ram), reszta jest przydatna, ale gdyby cos
sie stalo to trudno