Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 02:18:29 MET DST

Przemysław Rachwał pisze:
> [...]

Ja mam stałe litery do swoich dysków USB (różne karty pamięci).
Niestały jest tylko J (ostatni), który się pokazuje z zawartością jak
podłączę kablem USB telefon z kartą pamięci.

Tak btw zapytam jakie karty pamięci kupić do dysków na USB: Compactflash
I/II, SmartMedia/SD, MMC/SD, Memory Stick PRO? Albo chociaż jedną, ale
najbardziej przydatną? Nie korzystałam z tego bo jakoś nie miałam czasu i
odpowiedniej karty to nie wiem co i jak.

Poza tym jakie są najtańsze a niezłe płytki CDROM Light Scribe? Może ktoś wie.

--
animka