Re: [Win7] Jedna rzecz której nie kumam...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 01:59:58 MET DST

Dnia Sun, 14 Jun 2009 01:37:39 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Faktycznie zadziałało - ale o co tu chodzi?

Cóż - zapewne chodzi o oznaczanie plików pobieranych z Internetu jako
niezaufanych przez usługę Blocked File Protection.
http://www.petri.co.il/unblock-files-windows-vista.htm
Nie pytaj tylko dlaczego to nie działa poprawnie, bo nie wiem :-).
Pewnie ma to coś wspólnego z typem sieci do jakiej jesteś podłączony;
jeżeli oznaczyłeś ją jako Publiczna, to dla systemu oznacza to, że jest
to strefa Internetu.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/