Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 07 Jun 2009 - 20:04:46 MET DST

Dnia Sun, 07 Jun 2009 17:36:13 +0200, PM napisał(a):

> Zaraz po podpięciu VPC do wsusa i instalacji poprawek, system zaczął
> wariować (m.in. obciążenie cpu 100% przy procesach realtime), to dało mi
> do myślenia że może właśnie z nim jest coś nie tak - zacząłem porównywać
> sumy kontrolne i wyszło że miałem conajmniej 6 uszkodzonych plików na
> wsusie. Po instalacji tych samych poprawek bezpośrednio z MS jest
> wszystko ok.
> Także cały wsus poszedł do kasacji i w tej chwili zasysa ponownie
> wszystko. Domyślam się że uszkodzenie partycji też mogło być spowodowane
> błędnymi zapisami.

Hm. Właściwie nie znam opcji konfiguracyjnych wsus, ale to tej pory
byłem święcie przekonany, że to same poprawki mają mechanizm
kontrolujący sumę kontrolną, więc nieważne skąd się je ściąga... a może
wrzucałeś tam jednak jakieś poprawki pobrane z z innych źródeł, np.
poprzez Autopatchera?

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/