Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Sun 07 Jun 2009 - 17:36:13 MET DST

W dniu 2009-06-07 08:30, Michal Kawecki napisał(a):

> Jak doszedłeś, że są uszkodzone?

Zaraz po podpięciu VPC do wsusa i instalacji poprawek, system zaczął
wariować (m.in. obciążenie cpu 100% przy procesach realtime), to dało mi
do myślenia że może właśnie z nim jest coś nie tak - zacząłem porównywać
sumy kontrolne i wyszło że miałem conajmniej 6 uszkodzonych plików na
wsusie. Po instalacji tych samych poprawek bezpośrednio z MS jest
wszystko ok.
Także cały wsus poszedł do kasacji i w tej chwili zasysa ponownie
wszystko. Domyślam się że uszkodzenie partycji też mogło być spowodowane
błędnymi zapisami.

--
PM