Re: swap na dysku logicznym

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 06 Jun 2009 - 01:26:29 MET DST

** Sempiterna <rzopa@amorki.pl> wrote:

> Ja rozróżniam wsparcie od alternatywy.

Mój ostatni post w tym temacie. Nic nie rozróżniasz IMHO - porywacie się z
motyką na słońce oczekując, że jakiś magiczny program Wam coś zoptymalizuje po
naciśnięciu guzika "optymalizujmututajszybkobojaniewiemczegochce".

Nie ma takich programów. Dostałeś/łaś szereg zasobów gdzie można o tym poczytać
itd. Cóż można powiedzieć o optymalizacji pracy pamięci wirtualnej jak się nie
wie na czym ona polega (bo to zbyt skomplikowane, trzeba przeczytać itd.).
Wiesz tego uczą nawet w "technikum informatycznym" na pierwszych zajęciach.

Jak można porywać się na optymalizację czegoś, czego się nie rozumie? A jak już
to zrozumiesz, to okaże się, że system operacyjny robi to dobrze i tutaj poza
niszami (systemy przetwarzające wsadowo) nie da się nic zrobić?

Ergo: lepeiej byście zrobili pracując 10h za 10zł w MacDonaldsie i wkładając tę
brakującą pamięć niż zrobiliście zgłebiając arkana 50 programów, które mają
przycisk do zrobienia systemu bardziej optymalnie. Ew. książki o systemach
polecam.