Re: Plik stronnicowania - co gdy zbyt wielki?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 18:42:27 MET DST

** Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> wrote:

> To jest plik txt i przeglądarka traktuje go jako txt.

To jest zasób pod adresem URL i przeglądarka go *zapisuje* do pliku na
podstawie tego co jej serwer powiedział, dopiero po zapisaniu staje się to
plikiem.

kosmosik$ telnet attachments.techguy.org 80
Trying 209.183.226.154...
Connected to attachments.techguy.org.
Escape character is '^]'.
GET /attachments/142135d1228430586/winxp-2k_pagefile.txt HTTP/1.1
Host: attachments.techguy.org

HTTP/1.1 200 OK