Re: swap na dysku logicznym

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 18:34:49 MET DST

Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:h0846c$et7$1@inews.gazeta.pl...

> niestety są programy i gry które w ten sposób bardzo szybko zapełnią
> nam pamięć i trzeba będzie restartować komputer.
> jako przykład Gothic 3, Second Life itp.

Zwykle w takich przypadkach system, po ostrzegawczym komunikacie o braku
pamięci, tworzy sobie awaryjny swapfile (nazwa OIDP temppf.sys w
katalogu głównym) i programy działają. Chyba, że konieczność obecności
swapa mają niejako wprogramowaną w siebie... i/lub mają źle napisane
procedury zarządzania swoją pamięcią. Tymczasowy swap (przeważnie) znika
po restarcie...