Re: swap na dysku logicznym

Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] <wsmag_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 13:13:55 MET DST

Grzegorz Niemirowski pisze:

> Czyli jak mam 10 GB RAMu to potrzebuję 50-100 GB swapa? Bez sensu. Czym
> więcej RAMu tym mniejszy swap potrzebny.

A jak XP zarządza 10 GB ?

Raczej to pisałem pod kątem komputerów cierpiących na "błąd 007 - za
mało wydałeś na sprzęt" - takim jak mój :(
0,5 GB RAM - i 5 GB miejsca na swapa. Aczkolwiek nie stwierdziłem, żeby
przekroczył 2-2,5GB.
Oczywiście ja się ma 10 GB RAM - to inna bajka. Wtedy można sobie
pozwolić na 256MB swap-a.

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl