Re: swap na dysku logicznym

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 17:18:18 MET DST

Latet in news:h08k0q$ed$1@inews.gazeta.pl
> Oczywiscie ze jest.
> http://support.microsoft.com/kb/314482/
> Cytuję:
> "Dobrą praktyką pozwalającą zwiększyć wydajność systemu jest
> umieszczenie pliku stronicowania na innej partycji i na fizycznie innym
> dysku twardym. W ten sposób system Windows może szybciej obsługiwać
> wiele żądań We/Wy. Jeśli plik stronicowania znajduje się na partycji
> rozruchowej, system Windows musi równocześnie wykonywać operacje
> odczytu i zapisu na dysku w folderze systemowym i w pliku
> stronicowania. Po przeniesieniu pliku stronicowania na inną partycję
> [...]

czyli to bardzo dobrze, ze przenosze swap z systemowej c: na inna partycje
d: chocby tego samego dysku...
No dobrze... Jesli dobrze.
           Ale jak to ma sie do tego, co napisal w innym poscie Grzesiek?:
"..... Wydajność będzie niższa bo głowica dysku zamiast po jednej partycji
będzie
latać między dwoma. "
Czyli co w koncu wiemy?

                  Bo to pisanie Grzeska rozumiem:
"... Większą wydajność będziesz mieć wtedy jak plik wymiany
będzie na innym dysku fizycznym."
  - tylko ze u mnie nie ma osobnego dysku; przenioslem na inna partycje tego
samego.