W dniu: 2009-06-03 07:09, użytkownik Michal Kawecki napisał::
> Hmm u mnie jest Kaspersky IS. Może faktycznie chodzi o blokadę jakiegoś
> ważnego pliku systemowego?
U mnie teraz jest NOD i nie slyszalem zeby HelpDesk mial tego typu
zgloszenia ostatnio.
> Też przejrzę logi.
wiec nie mam co przegladac.
> Jednak u mnie chyba coś
> innego było, bo system wstał bez żadnej interwencji po ośmiu restartach
> i od tej pory działa normalnie.
A! mialem pytac wyzej czy mu przeszlo samoistnie czy jakos pomagales,
ale teraz juz jasne.
-- 3M-cie sie czego chcecie ! Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi -- Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faqReceived on Thu Jun 4 08:50:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Jun 2009 - 09:42:01 MET DST