Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 14:24:00 MET DST

W dniu: 2009-06-03 07:09, użytkownik Michal Kawecki napisał::

> Hmm u mnie jest Kaspersky IS. Może faktycznie chodzi o blokadę jakiegoś
> ważnego pliku systemowego?

U mnie teraz jest NOD i nie slyszalem zeby HelpDesk mial tego typu
zgloszenia ostatnio.

> Też przejrzę logi.

wiec nie mam co przegladac.

> Jednak u mnie chyba coś
> innego było, bo system wstał bez żadnej interwencji po ośmiu restartach
> i od tej pory działa normalnie.

A! mialem pytac wyzej czy mu przeszlo samoistnie czy jakos pomagales,
ale teraz juz jasne.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --