Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 07:09:31 MET DST

Dnia Wed, 3 Jun 2009 02:54:21 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Ciekawa teoria i chyba prawdopodobna. Na kompie z którym miałem do czynienia
> też był BitDefender.

Hmm u mnie jest Kaspersky IS. Może faktycznie chodzi o blokadę jakiegoś
ważnego pliku systemowego? Też przejrzę logi. Jednak u mnie chyba coś
innego było, bo system wstał bez żadnej interwencji po ośmiu restartach
i od tej pory działa normalnie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/