Re: swap na dysku logicznym

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 00:51:23 MET DST

Michal Kawecki in news:tml7hhudf76u.dlg@kwinto.prv
> Wyrzuć PM. Kropka.

ja bardzo cenie Twe zdanie, ale gdybys napisal to o Pmagicu, to ja bym to
zrobil od razu, bo zrobilem to kiedys,dawno juz :)
A z tego co wiem o PManagerze, to nie ma zlych opinii, wrecz przeciwnie,
oczywiscie
bootIT OK , wiem, ale wyluzujmy, wyluzujmy, PManager skoro jest pod reka
niech ma szanse sprawdzic sie.
Jest jakis powod, że zwolnioną czesc logicznej traktuje jako trzecia/nowa
logiczna, ale bez formatu.

OK, ja pytam sie w innym watku o algorytm wziecia z logicznej czesci
powierzchni dla podstawowej/systemowej. To jest problem.