Re: Jak odchudzic/przyspieszyc rejestr?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 00:33:43 MET DST

Kamikazee in news:h06ej0$elu$1@inews.gazeta.pl
> Możliwość wyłączenia katalogów, plików z procesu defragmetnacji,

ale chyba rzadko potrzebne...;
w sumie, to chodzi o to, by wszystko zdefragmentowac i juz.

> defragmentacja wolnego obszaru,

1.
systemowy w xp [albo sam diskeeper lite] nie robi tego? Pozostawiaja wolny
obszar porozwalany?

2.
A PerfectDisk nie defragmentuje czasami wolnego obszaru?? - bo z tego, co
pamietam, to PDisk zbiera wolne obszary w jeden plik.Chyba nawet to
wymalowali tutaj http://www.perfectdisk.com/

> Ten jest darmowy.

tutaj jest gdzies to zaanonsowane i ja tego nie widzę?:
http://www.perfectdisk.com/

(tak btw: jak widze taka www jak ci maja, to nóż sie otwiera; zżera u mnie
89 % procesora; chore projekty dla banalnych stron)