Re: Czy bedzie grupa pl.comp.os.ms-windows.7 ?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 13:41:40 MET DST

Sempiterna in news:4a1bf03a$1@news.home.net.pl
> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:gvghnq$2kno$1@opal.icpnet.pl...
> Tak. Ale nie to mam na myśli. Mnie chodzi o rozwiązanie dające odciecie
> sieci od wszelakich anonymizerów, przez które sie produkują różne
> śmierdzące tchórzem jednostki. A anonymizery dają możność dostępu do
> alt.*
> Odpada kontakt z adminami mogącymi coś w tej sprawie zrobić, bo
> zwyczajnie, chyba mają to w dupie (takie odniosłem wrażenie), może
> pojedynczy zablokują, reszta to lekceważy, może niektórzy nieliczni
> [...]

ja jestem jakos pewien, ze (ewentualne) umieranie usenetu to nie sprawa
adminow.
To, ze drukowane sa tabloidy glupie, nie oznacza, ze ludzie przestali czytac
ksiazki. Powod jest w innym miejscu.
Tak samo powod zanikania popularnosci [a jest tak?] usenetu - nie w adminach
lezy. Moze sa inne juz formy wymiany wiesci/wiedzy. Jakie? czego nie wiem?