Re: Office Word 2007

Autor: ZikO <zebik_at_op.pl>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 22:56:53 MET DST

> A ty ciągle placku nie chcesz zrozumieć co Ci po raz ostatni napiszę.

Takimi tekstami ponizasz siebie samego, a nie mnie. Napisales 5 postow
podpartych praktycznie ogolnymi bzdurami pt. "wszystko dziala jak
nalezy" z podtekstem "jaki jestem madry". Ani nie jestes przekonujacy
ani smieszny.
O udowadnianiu moze nie wspomne juz ...

> Nie ma żadnego problemu z formatowaniem wzór/opis w Word2k7

Po prostu bez komentarza.

> ... no i nie muszę Ci nic udowadniać.
> P.S.
> A o pomoc to dzwoń 2 doc. albo czekaj na siakąś nianię.

No tak. Calkiem jak te twoje "malutkie ludzie"

> abc-adło z pieca spadło!
... i to ja mam dzwonic do niani ???

Wiesz, tak czytam te Twoje wypowiedzi i mysle sobie ze masz problem.

[ciach] <chcialem cos dodac ale powstrzymalem sie>

Moja rada jest tylko jedna ... nie powinienes zabierac glosu w sprawach
na ktorych sie nie znasz.