Re: ZTE ZXDSL 852

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Mon 01 Jun 2009 - 22:14:33 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gvl6dd$kal$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:gvk80l$4dq$1@news.onet.pl,
> *Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:

> Z tego tak wygląda, jak instalowałeś sterowniki, przy włączonym modemie?.
> Odepnij modem, odinstaluj sterowniki wyczyśc w men.urzadzeń. Teraz po
> restarcie zainstaluj ponownie sterowniki i po ich ukończeniu wetknij modem
> do gniazda, a zobaczysz jak system wykrywa nowe urządzenie i instaluje do
> niego stery.

Nie udało mi się tego zrobić. Wyczytałem gdzieś na forum że podobno jedynym
sposobem na zainstalowanie poprawnie tego modemu jest reinstalacja systemu i
ponowna instalacja tego modemu. Modem instalowałem odłączony. Instalacja
przebiega poprawnie żadnych błędów wszystko OK. W trayu pojawia się ikonka
monitorków sygnalizujących stan modemu, ale nie można utworzyć poprawnie
połączenia PPPoA korzystając z lini telefonicznej, bo w systemie nie ma
modemu. Nigdzie nie mogłem znaleść USB/ADSL/WAN Adapter, karta sieciowa się
poprostu nie instaluje. Podłączyłem modem Sagem Fast 800 i USB/ADSL/WAN
Adapter zainstalował się. Utworzyłem połączenie i wszystko działa.