Re: Czym odtwarzać RMVB?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 31 May 2009 - 21:43:06 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:l3uaf6-h89.ln1@kosmosik.net...
> Czym odtwarzać RMVB? Zarówno Real Alternative/Media Player Classic jak
> i VLC
> Media Player tną mi się przy odtwarzaniu tego formatu... Pod Linuksem
> na tej
> samej maszynie nie było z tym żadnych problemów...

Z pakietem kodeków KazaaLite Mega Codec Pack nie mam żadnych problemów z
tym formatem i Media Player Classic... 346 MB plik dobrej jakości z
1h30' filmem idzie płynnie, ino fakt, kilka sekund się uruchamia.
Obciążenie proca średnio 5 %, a skrajnie 2-7, ze zrywami nawet do zera.
Windows XP SP3 z mocno zubożonymi przez inny program zasobami... PD925
3GHz. 2GB. Dwa rdzenie oczywiście.