Re: dysk dobry, ale nie za bardzo

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 22:40:18 MET DST

On Fri, 29 May 2009 22:27:14 +0200, Michal Kawecki <kkwinto@o2.px>
wrote:

>Powtarzam: *jeżeli* moje założenie jest słuszne, to najprawdopodobniej
>znajdziesz tam cechy charakterystyczne dla któregoś z pozostałych dwóch
>systemów. Jeżeli zaś nie jest słuszne, to faktycznie może tam się
>znaleźć cokolwiek i raczej nie będzie szans na znalezienie winnego.
>Niemniej spróbować warto.

ale to zalozenie, jest z gruntu bledne, bo tam nie powinno byc sladu
po zadnym z tych systemow. ten dysk jest bootujacym dyskiem pod XP i
tyle, co powinno sie tam znalezc. dopiero jak padl, z ciekawosci
podlaczylem go do innych kompow w okolicy.

>A'propos - masz włączony cache zapisu dysku twardego w Windows? W jakim
>trybie - podstawowym czy rozszerzonym?

w tej chwili ci nie powiem, ale jest ustawiony tak jak mu microsoft
przydzielil w czasie istalacji XP.

>Może spróbuj go wyłączyć na jakiś
>czas. Tyle że spowolni to nieco dostęp do dysku.

hmmm. za bardzo nie wiem po co? ten dysk pracowal w tym kompie przez
pare lat, bez zadnych zmian, nie liczac updatow. <rs>