Re: dysk dobry, ale nie za bardzo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 May 2009 - 22:27:14 MET DST

Dnia Fri, 29 May 2009 13:00:53 -0400, rs napisał(a):

> sadzisz, ze da sie z tej zawartosci wywniskowac, co sie stalo, nie
> beda specjalista od dyskow z wieloletnim doswiadczeniem?
> sygnature wirusa, moze, ale np. jakis chwilowy pad napiecia,
> uszkodzony komponent na plycie itp.

Powtarzam: *jeżeli* moje założenie jest słuszne, to najprawdopodobniej
znajdziesz tam cechy charakterystyczne dla któregoś z pozostałych dwóch
systemów. Jeżeli zaś nie jest słuszne, to faktycznie może tam się
znaleźć cokolwiek i raczej nie będzie szans na znalezienie winnego.
Niemniej spróbować warto.

A'propos - masz włączony cache zapisu dysku twardego w Windows? W jakim
trybie - podstawowym czy rozszerzonym? Może spróbuj go wyłączyć na jakiś
czas. Tyle że spowolni to nieco dostęp do dysku.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/