Re: Instalowanie Windows na dysk SATA w trybie AHCI (nie PATA) - co nowego w tym temacie?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 06:34:54 MET DST

On Thu, 28 May 2009 18:42:00 +0200, Piotr Krzyżański wrote:

> Użytkownik "Kowal" <kowalik_k@op.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, że są wiec twierdzenie, że się nie da jest błędne.
> Oczywiście działa to podobnie jak Linuks "piszący" po NTFS, czyli
> jest spora szansa uszkodzenia systemu plików...
>
> Piciu

Oj Piciu ...W jakiż to niby sposób sterownik do ext3 *czytający* dane
mógłby uszkodzić system plików? Owszem, zapis jest chyba tylko w trybie
experimental, ale z drugiej strony są już dla linuksów stabilne i poprawnie
działające programy do obsługi NTFS w trybie R/W.

Ale pod Windows natrafiłem jakiś czas temu inny problem - sterownik/plugin
do TotalCommandera widzi tylko partycje znajdujące się na dysku hda -
pozostałych (hdb/hdc/hdd) nie widzi w ogóle. Obszedłem to przez explore2fs
ale to tak jak drapanie się w prawe ucho lewą ręką pod prawym udem ...

--
Pozdrawiam
Piotrek