Re: Naklejka COA - gdzie ja umiescic? :)

Autor: jerzu <to_jest_fajans.jerzu_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 19:06:44 MET DST

On Thu, 28 May 2009 11:51:36 +0100, "kamil" <kamil@spamwon.com> wrote:

>Licencja OEM jest przypisana do sprzetu

Do sprzętu, czyli do czego? Do płyty głównej, do karty graficznej czy
może do obudowy? Ja naklejkę mam naklejoną na starej obudowie, obudowa
gdzieś się kurzy w piwnicy. Czy mam nielegalnego Windowsa?
Na laptopie małzonki naklejka wcale nie jest naklejona, zresztą
naklejona na spodzie obudowy i tak często ulega szybkiej destrukcji.
Czy tam też Windows jest nielegalny?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu