Re: Instalowanie Windows na dysk SATA w trybie AHCI (nie PATA) - co nowego w tym temacie?

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 09:43:58 MET DST

> Oj wnosiła, wnosiła.
> To Windows 7 nie wnosi nic ponad Vistę w zasadzie tutaj.

Ok. Zrozumiałem to tak, że przy instalacji Win7 w przyszłości mogę spokojnie
ustawić kontroler w tryb AHCI (o ile na tym samym kompie nie będzie już potrzeby
odpalania starszych instalacji XP). I taki dysk, podłączony do innego kompa (z
kontrolerem w trybie PATA) jako drugi dysk (np. w razie awaryjnej potrzeby
przeskanowania antywirusownego), będzie widziany, nawet pod XP?

Dzięki,

latet