Re: Windows 7 za wolno działa na VM 2007

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Thu 28 May 2009 - 07:12:47 MET DST

> [...] Dalej sie wlecze, otwarcie okna z
> Explorerem zajmuje ponad 2 minuty przy 100% uzyciu procka. Takie uzycie
> utrzymuje się nawet jak dłuższy czas nic nie robię. Jeszcze jakieś rady?

Pozostaje tylko spytać się skąd masz ten system.
Czy jest to oficjalna wersje opublikowana na stronie
http://www.microsoft.com/Windows/Windows-7/download.aspx
czy może jakaś "poprawiona" wersja dostępna na torrentach, rapidshare
czy jakimś innym portalu oferującym wersje nie wymagającą klucza i nie
aktywującą sie po instalacji.

Jeśli nie jest to strona podana przeze mnie
to możliwe że jest prawidłowe działanie tego tej wersji sytemu
zgodnie z tym co zaobserwowano w sieci i opisano między innymi ta tych
stronach:
http://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/4988,Windows_7_na_torrentach_zainfekowany.aspx
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=11426&27+tysiecy+zainfekowanych+pirackimi+kopiami+Windows+7+RC
http://www.pcformat.pl/index.php/news/nid/3818/t/zainfekowane-windows-7-rc-w-sieciach-bittorrent

Jako że u siebie też instalowałem Windows 7 na maszynie wirtualnej
i nie zauważyłem takich objawów
uważam to pytanie za uzasadnione.

--
Pozdrawiam