Re: ZTE ZXDSL 852

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 07:07:45 MET DST

In news:gvk80l$4dq$1@news.onet.pl,
*Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w

> Czyli Panie Piotrze sugeruje Pan że są źle zainstalowane sterowniki ?.

Z tego tak wygląda, jak instalowałeś sterowniki, przy włączonym modemie?.
Odepnij modem, odinstaluj sterowniki wyczyśc w men.urzadzeń. Teraz po
restarcie zainstaluj ponownie sterowniki i po ich ukończeniu wetknij modem
do gniazda, a zobaczysz jak system wykrywa nowe urządzenie i instaluje do
niego stery.