Re: Vista 32 Home Premium SP2

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 01:27:07 MET DST

Gil pisze:

> O ciemnych sprawach należy rozmawiać po ciemku. Tak twierdzi literatura
> (prawie) klasyczna.

No dobrze, Ty wiesz lepiej.

> Vistę mam od 2 lat zainstalowaną i wiele tam instalowałem i odinstalowałem.
> Szczególnie próbki gier co były pod dx 10 albo nawet pod 10.1
> Tak, że instalacja poprawki nie była na świeży system a raczej na tzw. zamulony.
> Cały czas mówię o szybkiej pracy Visty SP2 z interfejsem aero a przecież mam
> komputer sprzed 2 lat (przyszedł z Vistą) i tylko 2 GB pamięci.
> Wymieniłem w tym czasie tylko kartę video z GF 7300 na ATI 4830. Vista niczego
> sie nie czepiała. Nie kazała się aktywować ponownie.
> Na nowych maszynach powinno byc jeszcze lepiej.
> XP bez SP2 też miał wielkie wady.

Z SP3 jest teraz niezły.

> Myślę że w dniu wypuszczenia poprawki SP2 do Visty umarł definitywnie XP.

Nie mam Visty to nie mogę porównać.

> Zostaje tylko do wypuszczenia Win7 i dla starych komputerów.

Win7 jest super. Czekam na oficjalną wersję, PL. Mam tylko jeden problem,
że musiałabym kupić nową drukarkę, bo do Win7 nie ma do niej sterownika
(być może do Visty też). Starutka ta moja drukarka (Lexmark), ale do
drukowania pisemek, skanów, zdjęć w warunkach domowych to może być. Skaner
Canon to Win7 od razu rozpoznał (sterownik przejął od XP) i nie trzeba
było się męczyć z szukaniem sterowników.

--
animka