Re: Vista 32 Home Premium SP2

Autor: Gil <gil0_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 01:11:10 MET DST

Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):

> A co to za r=F3=BFnica czy dzie=F1 czy noc :-)
> animka

O ciemnych sprawach należy rozmawiać po ciemku. Tak twierdzi literatura
(prawie) klasyczna.
Vistę mam od 2 lat zainstalowaną i wiele tam instalowałem i odinstalowałem.
Szczególnie próbki gier co były pod dx 10 albo nawet pod 10.1
Tak, że instalacja poprawki nie była na świeży system a raczej na tzw. zamulony.
Cały czas mówię o szybkiej pracy Visty SP2 z interfejsem aero a przecież mam
komputer sprzed 2 lat (przyszedł z Vistą) i tylko 2 GB pamięci.
Wymieniłem w tym czasie tylko kartę video z GF 7300 na ATI 4830. Vista niczego
sie nie czepiała. Nie kazała się aktywować ponownie.
Na nowych maszynach powinno byc jeszcze lepiej.
XP bez SP2 też miał wielkie wady.
Myślę że w dniu wypuszczenia poprawki SP2 do Visty umarł definitywnie XP.
Zostaje tylko do wypuszczenia Win7 i dla starych komputerów.