Re: XP, zawiesił się, a po restarcie zniknął profil

Autor: Marcin N <narzynka_at_usun.to.poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 18:04:52 MET DST

> Tu masz podobny wątek
> http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_thread/thread/4d5a8ed602428231/4c0391d31d44380e?q=Problem+z+profilem+-+tworzy+nowy+po+restarcie

Ja u mnie też usunąłem końcówkę "bak" w rejestrze przy profilach, ale u mnie
nie pomogło. Dalej jest źle.
Nie jestem w stanie przywrócić systemu, bo miałem wyłaczone przywracanie.

Wściekły jestem, bo ten cały najnowszy IE wygląda mi na niestabilny. już
wiele razy mi się zawieszał, ale teraz to mam zwyczajnie rozwalony komputer.

A muszę mieć sprawny.

Czy możesz jeszcze raz mi wyjaśnić dokładniej, jak zmieniać nazwy w
rejestrach "nowe" na stare" i co gdzie zmieniać w katalogach? Ten poprzedni
opis jest dla mnie całkowicie niejasny.

"Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego użytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego."

^^ To jest niejasne. Który profil mam przekopiować? Ten zepsuty nie da się.

"wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego" - tego
kompletnie nie rozumiem, który katalog? Którego profilu? Chetnie usłyszę
przykład z konkretnymi nazwami profili, np "nowy" i "zepsuty".

Proszę o pomoc i wyrozumiałość.