BCCode 1000007f, BCP1 00000008 zawsze przy konkretnej aplikacji

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Mon 18 May 2009 - 08:42:57 MET DST

Pewnego pięknego dnia uruchomienie jak co dzień Novell Administrator
spowodowało piękny restart Windows od zera, bez żadnego bluescreena,
(autorestart po BS wyłączony).

Pomijając już rozważania z cyklu "jak to zwykła aplikacja może system
wywalić", zachciało mi się, burżujowi jednemu, poszukać przyczyny,
zamiast Windowsa reinstalować, jak to w takich wypadkach tradycja
czynić nakazuje.

No to mam po wymuszonym restarcie: System odzyskał sprawność działania
po poważnym błędzie. Po więcej informacji o tym błędzie, kliknij tutaj.
Klikam. BCCode 1000007f, BCP1 00000008, ...

Może logi systemu (aka Podgląd Zdarzeń)? To samo.
Aby znaleźć więcej informacji, zobacz go.microsoft.com...
Zobaczam (klikam).
"We're sorry. There is no additional information..."

http://www.voila.pl/051/1e2z0/

Nie poddaję się, googlam.

Po krótkim poszukiwaniu, znalazłem:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;137539
że to może być "podwójny błąd", czyli wyjątek w wyjątku
(innymi słowy mam wyjątkowego pecha).

Czyli sprzęt. To musi być sprzęt.
Co prawda programy diagnostyczne mówią inaczej,
ale co one tam wiedzą...

Wszystko działa. Każdy program się uruchamia i działa
dobrze. Tylko nwadm32.exe powoduje restart.
Za każdym razem, 100% powtarzalności. Ten sam exec z tej
samej lokalizacji sieciowej działa doskonale na innych
maszynach...

Jak to ugryźć?

--
Dominik (& kąpany)