Re: Windows 7 RC --> Windows 7 - Aktualizacje

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 17 May 2009 - 02:41:58 MET DST

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:usit059aifiao1e4h0rbroh7kok6vihj69@4ax.com...

> (...)
>
> Ja tam tej Luny też nie lubię. A używam Zune - IMHO najładniejszy z
> tych wszystkich MS.

Toteż dlatego ją usrebrniłem - najmniej się rzuca w oczy. Jedyne, co
przyznaję, bym zmienił... ale niekoniecznie... To przyciski
zamykania/minimalizacji/maksymalizacji okna (a także ich pseudo-3D). Ale
też ich plus - są duże, co dla mnie ma spore znaczenie - łatwiej w nie
trafić myszą.
NB. w Linuksie KateOS jest "temat" bardzo przypominający Lunę z XP, a
także Linux "Ola!" (pączek z Ubuntu) - nie muszę mówić :)
Nie powiem - odpowiadałby mi (chyba...) temat jak z Win3.11.

Ogólnie, DGCC. Sporo jednak można uzyskać, zmieniając w ustawieniach
zaawansowanych.

Jeśli miałbym uklasycznić widok, to preferowałbym kolorystykę Windows
NT4/95 (w sumie dwubarwny pasek tytułu moooże być, ale nie jest
konieczny, byle był wyraźny). Win98 prócz paska kolorystycznie bez
zmian, a czcionka jak z W2K (dla mnie ciut czytelniejsza), czyli Tahoma.
Tytuł na pasku niekiedy bym wyśrodkował...

Hmm... na razie to co mam, jest wystarczająco czytelne i wystarczająco
nie męczy oczu ponad miarę.