Re: Windows 7

Autor: CeBeR <cebrzyq_at_interia.n_o_s_p_a_m.pl>
Data: Sat 16 May 2009 - 10:29:12 MET DST

W dniu 2009-05-16 09:44, Latet pisze:

> Jak jakość obrazu, czytelność fontów może być pomijalna? Dla mnie to
> fundalmentalna rzecz. Jak mam nieostre wszystkie napisy na ekranie, to się
> odechciewa robić cokolwiek na komputerze.

Używam CRT i włączyłem (przez rejestr) klasyczne wygładzanie:
HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Desktop/FontSmoothing
(wartość 1 wyłącza CT, a 2 to standardowe wygładzanie)

> Poniewaz testuję tylko wersje 64bit to nie wiem czy pewne problemy wynikają
> własnie z 64-bitowości czy z systemu Windows7 jako takiego. Np to, że "DiskTemp"
> nie widzi temperatur dysków, a HDTune mówi "No drives found".

Pewnie 64-bitowości, bo u mnie HDTune czyta SMARTa (i to przez AHCI).

> Inny problem - to akurat faktycznie pierdółka, ale drażni - system nie widzi
> nazw dysków przenośnych (sprawdziłem na dwóch pendrivach).

Nie używasz chyba wersji RC, ale jakiegoś starszego builda? U mnie 7022
32-bit też nie widział, a 7100 (zainstalowany zresztą jako upgrade z
7022) widzi.