Re: Windows 7 RC --> Windows 7 - Aktualizacje

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 23:27:26 MET DST

Użytkownik "B.G" <b0ggacUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości
news:guhvbh$p2a$1@news.wp.pl...
(Aero w W7)
> co? :) to jest IMO dość szkaradne.. chodź 100x ładniejsze niż luna z
> XP, którą jak pierwszy raz w życiu zobaczyłem to natychmiast z wpół
> zamkniętymi z obrzydzenia oczami, odszukałem wajchę do włączenia
> wyglądu jak w2k.

O której wersji mówisz? Bo ta "na niebiesko, to taka cukierkowa
malowanka, a ja ponoć mam unikać cukru, ze względu na stan zdrowia :))
Też wyłączam od razu, jeśli mogę.
Ta na zielono - jak w toy system... Jeszcze gorsza chyba... mam na
srebrno, wygląd tego jest całkiem znośny - przede wszystkim - ramki nie
wyróżniają się krzykliwie od reszty treści okna, a prawie sie z nim
zlewają, mimo to nadal pozostając czytelne... co dla mojego wzroku jest
bardzo ważne - niebieska wersja spowodowała by u mnie ból oczu chyba po
godzinie już... Ale co kto lubi, DGCC...

> Ale,
> Do windowsa XP włącznie - wykorzystywałem zawsze interfejs klasyczny.

Przez pewien czas robiłem tak samo. Jednak pewne okienka wydają mi się
gorsze wyglądem, niż normalnie. Dla mnie jednak jest ważne, że Luna daje
zaokrąglone kształty, na które dużo łatwiej mi patrzeć, a srebrna wersja
nie męczy wzroku, kojarzy się z Linuxem.

> Ale w Viście na interfejs klasyczny miejscami trudno patrzeć.
> Został zaprojektowany zdecydowanie pod Aero.
> To jest oczywiście subiektywne odczucie, chodź wiem że nie tylko moje.
> Dość

Kwestia przyzwyczajenia, a nawet, że tak powiem, chwilowych preferencji.

> długo (od początku posiadania Visty) starałem się go używać ale ten
> dziwny wygląd niektórych elementow...
> Sprawdziłem sobie jeszcze jak faktycznie Aero "strasznie obciąża"
> maszynę - no i przeszedłem na Aero.

Ja testowałęm XP wersję (ale OIDP nie VTP) interfejsu AERO, nie powiem,
prawie taka sama, tylko ja mam dwa ekrany i tu interfejs zachowywał się
zdecydowanie inaczej. Jednak kłopoty ze stabilnością... Ale jedna rzecz
bardzo mi w tym programie odpowiadała - na obu ekranach, mimo ich
różnych proporcji (na dodatkowym mam paski u góry i dołu, bo tapeta go w
całości nie wypełnia), miałem całkowite wypełnienie tła tapetą.

> To miałem w czasach GEOS-a na C64 :)

I jak często musiałeś robić kopie dyskietki systemowej? :))
10-krotne turbo i korzystanie ze swapfile :) Podobno szybko wykańczało
krążki :)