Re: Windows 7 RC --> Windows 7 - Aktualizacje

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 22:35:48 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mbiek@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:guhu2d$hdr$1@opal.icpnet.pl...

> ;-)
> Wymiar 2,5 D
> Exclusive wygląd

co? :) to jest IMO dość szkaradne.. chodź 100x ładniejsze niż luna z XP,
którą jak pierwszy raz w życiu zobaczyłem to natychmiast z wpół zamkniętymi
z obrzydzenia oczami, odszukałem wajchę do włączenia wyglądu jak w2k.

Ale,
Do windowsa XP włącznie - wykorzystywałem zawsze interfejs klasyczny.
Ale w Viście na interfejs klasyczny miejscami trudno patrzeć.
Został zaprojektowany zdecydowanie pod Aero.
To jest oczywiście subiektywne odczucie, chodź wiem że nie tylko moje. Dość
długo (od początku posiadania Visty) starałem się go używać ale ten dziwny
wygląd niektórych elementow...
Sprawdziłem sobie jeszcze jak faktycznie Aero "strasznie obciąża" maszynę -
no i przeszedłem na Aero.

> Niezapomniane doznania estetyczne
> Zadowolenie powyżej normy ISO

To miałem w czasach GEOS-a na C64 :)