System 32bit czy 64bit

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 09:30:12 MET DST

Pobrałem sobie Windows 7 w obu wersjach (32 i 64bit), zainstalowałem
wersję 64bit na oddzielnym dysku i działa wg mnie bardzo fajnie...
grafika, dźwięk, sieć - żadnych problemów. Sterowników też pewnie będzie
więcej niż pod XP64. Ale pytanie - skoro mam 3GB RAM, więc wykrywaną w
całości przez systemy 32bit, który system będzie działał
szybciej/efektywniej? Sporo aplikacji działa w trybie 32bit, więc OIDP
komputer dodatkową pracę musi poświęcić na emulacje trybu 32bit... czy
to nie robi większej różnicy?