Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia OT

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 13 May 2009 - 01:01:06 MET DST

Użytkownik "Tom" <tomek.sa0@op.pl> napisał w wiadomości
news:guc8us$117$1@news.onet.pl...

> [...]

Który to śmigał na 20 megach na 486 :)

> Na 4MB chodzilo jak WinXp na 128 :)

A tak, to i mnie się udało, od koleg z pracy nabyłem dysk, on
zadowolony, bo dostał więcej, ja zadowolony, bo dałem mniej... niż by to
załatwić na samej giełdzie. Był na nim Win95, którego sobie trochę
pomacałem, chyba akurat miałem 4 MB na płycie 386, bo to było zaraz po
tym, jak nabyłem monitor z kartą kolorowe...

> na 8MB jak XP na 256
> na wiecej nikogo ze znajomych nie bylo stac :)

Hehe, pomyśleć, że u kogoś mi się udało XP na 64 megach skutecznie
postawić )
To W95 pewnie jak na 3 megach :)