Re: Padlo XP Home SP2 - pomocy... pilnie

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 10:24:57 MET DST

Użytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2fag5pmrlbwp.uqlj0oolxtnu.dlg@40tude.net...

> Czemu w takim razie komp dziala stabilnie w trybie awaryjnym?

Ilość koniecznej do użycia pamięci jest wówczas znacznie mniejsza.
Mnie by interesowała nazwa powiązanego sterownika.
Błąd 8E, może na to wskazywać, że wali jakiś konkretny sterownik, stąd
przy komunikacie BSoD może być nazwa pliku, ważne, czy za każdym razem
ta sama, czy inna. Wtedy nim trzeba by było się zająć. Może byc sprzęt,
wtedy nazwy pliku nie spodziewam się.
Jak wspomniał Michał, to może być uszkodzenie elektroniki, stąd zrób
test - memtest czy inny na minimum 3 cykle.