Re: logowanie usuwania

Autor: JK <brafik_at_poczta.onet.pl.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 09:05:36 MET DST

Witam,
gdzie dokładnie mam tą inspekcje wlaczyc? na stacji roboczej czy na
kontrolerze?
teraz zrobilem to jako administrator na kontrolerze domeny i w logach nic mi
nie pokazuje :(
Ładnie wpisuje mi logowania i wylogowania ale to zrobilem za pomoca ustawien
zabezpieczen kontrolera domeny

--
JK
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w