Padlo XP Home SP2 - pomocy... pilnie

Autor: Maciek <docktor_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 01:04:27 MET DST

Bardzo prosze o pomoc z postawieniem na nogi XP Home SP2. System zaczal
nagle wariowac i wywalac niebieskie ekrany. Najczesciej juz przy logowaniu,
a jesli dalo sie zalogowac, to po chwili bardzo zwalnial, a w koncu znow
wyrzucal niebieski ekran. CHKDSK znalazl i usunal bledy, ale to nie
pomoglo. Opcja naprawy przez Instalatora Windows z plyty instalacyjnej nie
pomogla.
Teraz dzialam z trybu awaryjnego i nie bardzo wiem, od czego zaczac
naprawe. Moge odpinac kolejne skladniki sprzetu i sprawdzac, ale nie wiem
jak sprawdzic system operacyjny, co powylaczac, jakie ewentualnie
oprogramowanie wywalic itd. Krotko mowiac jak stwierdzic, co bruzdzilo,
skoro w trybie awaryjnym wszystko dziala.
Prosze o pomoc, bo mnie terminy z praca gonia i padam juz na twarz...

--
pozdrawiam,
Maciek