Re: Windows 7 RC --> Windows 7

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 11 May 2009 - 15:24:08 MET DST

In news:gu909u$7i2$1@news.onet.pl,
*Expedyt* <expedyt@nOsPa__M.gmail.com> typed:
> Witam!
> Mam pytanie: czy w przypadku instalacji Windows 7 Ultimate RC nastąpi
> automatyczne (np. w formie pobrania aktualizacji) przejście do ostatecznej
> wersji Windows 7 Ultimate, gdy ta się pojawi, czy będzie trzeba instalować
> system od początku?
> Pytam, bo mam licencję akademicką na Windows i w zasadzie mogę poczekać na
> wersję końcową systemu, jeśli "migracja" RC --> final nie byłaby
> automatyczna.
> Exp

Nie wiem jak bedzie, ale z Bety do RC da się.
1. Wypalić plik ISO z Windows na DVD, po czym zawartość płyty skopiować do
folderu lokalnego na dysku.
2. W folderze tym zlokalizować katalog Sources, a w nim - plik cversion.ini.
3. Otworzyć plik w Notatniku i zmienić numer buildu MinClient na niższy (np.
z 7100 na 7000).
4. Zmodyfikowany plik zapisać i zamknąć.
5. Uruchomić setup z folderu lokalnego.

http://windows7.pcworld.pl/news/344651-Windows.7.Release.Candidate.do.pobrania.juz.dzis.html
słowo kluczowe : Czy można aktualizować betę Windows 7?