Windows 7 RC --> Windows 7

Autor: Expedyt <expedyt_at_nOsPa__M.gmail.com>
Data: Mon 11 May 2009 - 12:57:00 MET DST

Witam!
Mam pytanie: czy w przypadku instalacji Windows 7 Ultimate RC nastąpi
automatyczne (np. w formie pobrania aktualizacji) przejście do ostatecznej
wersji Windows 7 Ultimate, gdy ta się pojawi, czy będzie trzeba instalować
system od początku?
Pytam, bo mam licencję akademicką na Windows i w zasadzie mogę poczekać na
wersję końcową systemu, jeśli "migracja" RC --> final nie byłaby
automatyczna.
Exp