Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_spamming.please.op.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 21:53:55 MET DST

Uzytkownik "Piotr Palusinski" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisal w
wiadomosci news:gu4mqr$e1m$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Jest mi to obce, nie mam zadnych problemów, a nawet powiem Ci, ze wole
> pracowac na Viscie, a nie na XP, którego mam na drugiej partycji.

Zycze Ci zatem dalszej bezproblemowej pracy. Ja ostatnio - niestety - bardzo
narzekam, bo na przyklad nie udalo mi sie zainstalowac sprawnego
Apache+PHP+Mysqla - podczas dowolnej próby uzycia MySQLa z poziomu PHP
(chocby samo mysql_connect() ), system informuje mnie o tym, ze serwer
Apache wykonal nieprawidlowa operacje i nastapi jego zamkniecie. Pozostalo
mi tylko spróbowac ze starsza wersja MySQLa, próbowalem z dwoma Apache'ami
oraz z najnowszym i archiwalnym PHP - bez rezultatu.

W tej beczce dziegciu jest jednak tez lyzka miodu - przyznam szczerze, ze po
przyzwyczajeniu sie do interface'u Visty, faktycznie pracuje mi sie o wiele
wygodniej niz w XP (pomijajac tylko nieszczesny brak przycisku do przejscia
do góry w dialogach otwierania/zapisywania plików). Najbardziej genialnym
rozwiazaniem jest okienko wyszukiwania w kazdym oknie systemowym - swietny
pomysl.

> Naturalnie, ze Vista bedzie wspierana.

Pytanie tylko, jak dlugo i w jakim stopniu. XP jest wspierany juz ósmy rok -
i dzieki pracy wlozonej w kolejne SP stal sie swietnym, stabilnym systemem.
Mam nadzieje, ze i z Vista bedzie podobnie...

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!