Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 21:40:50 MET DST

In news:gu4jgd$5kh$1@inews.gazeta.pl,
*Wojciech "Spook" Sura* <spook.no@spamming.please.op.pl> typed:
> Uzytkownik "Piotr Palusinski" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisal w
> wiadomosci news:gu4bc7$gf4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Dobre 4 czy 5 lat uzywania XP na dwóch notebookach i na stacjonarce =
> praktycznie zero problemów. Trzy miesiace uzywania Visty na stacjonarce =
> trzy niebieskie i dwie aplikacje, których - powieszonych - nie da sie ubic
> nawet Process Explorerem z SysInternals. Zeby nie bylo, nie jestem
> odosobnionym przypadkiem - polecam skorzystac z Google z haslami "Opera",
> "Flash", "Vista" i "problem".

Jest mi to obce, nie mam zadnych problemów, a nawet powiem Ci, ze wole
pracowac na Viscie, a nie na XP, którego mam na drugiej partycji.

Naturalnie, ze Vista bedzie wspierana.

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy