Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 19:51:03 MET DST

In news:6b0ce677-cef7-48a6-b9ad-d870ba7d6a8b@x6g2000vbg.googlegroups.com,
*Rafal M* <rafal.markiewicz@gmail.com> typed:

http://blogs.msdn.com/blogfiles/frankfi/WindowsLiveWriter/Windows7LovedFeatures1Mathematics_9752/image_2.png
http://www.flickr.com/photos/navarr/3262022227/
http://blogs.msdn.com/e7/archive/2009/04/23/ink-input-and-tablet.aspx

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy