Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 00:48:16 MET DST

animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał(a):
> Aha, Ty używasz Outloka. On już się sam z systemem instaluje, ale w
> Windows 7 jakoś tego programu pocztowego nie zauważyłam. Pewnie nie ma,
> a Ty piszesz z google :-)

Piszę z Outlook Express, który mam na XP. Windows 7 mam na laptopie. W
Windows 7 nie ma żadnego wbudowanego programu pocztowego. Jak ktoś chce coś
w stylu OE to może sobie ściągnąć Windows Live Mail, który wywodzi się z
Windows Mail (Vista), który z kolei wywodzi się z Outlook Express.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/