Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 09 May 2009 - 00:40:20 MET DST

Grzegorz Niemirowski pisze:

> Nie instalowałem żadnego programu pocztowego.

Aha, Ty używasz Outloka. On już się sam z systemem instaluje, ale w
Windows 7 jakoś tego programu pocztowego nie zauważyłam. Pewnie nie ma, a
Ty piszesz z google :-)

> Poza tym nie rozumiem pytania.
> Co ma Windows 7 do zakładania kont? Wiadomo, że na nowym systemie trzeba
> sobie programy skonfigurować. Migracja już zależy od danego programu i
> sposobu backupu na pierwotnym systemie.

Na przykład ja: mam na C partycję systemową i WinXP. Na drugiej partycji
(H) mam wszystkie najważniejsze pliki i programy. Tam teraz zainstalowałam
Win.7. Większość programów spod XP ten system mi przyjął, ale
najważniejszych plików z Opery i Thunderbirda - pomimo, że profile
przekopiowałam - po prostu nie widzi. Trudno, przeboleję to jakoś.
Już się zniechęciłam do Win.7, bo nie chce mi zainstalować drukarki (nie
ma do niej napisanych sterowników pod win7), poza tym otwiera się ciągle
tyle nowych okien, zamiast wszystko w jednym miejscu, że można się pogubić
i zamknąć nie to co trzeba, potem znowu szukać tego co się zamknęło.

--
animka