Re: Windows 7 RC - i zainstalowalem - wrazenia

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 08 May 2009 - 23:24:42 MET DST

"Rafal M" <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote in message
news:f11d15aa-8be9-4874-8aeb-a25bfc2faa72@l5g2000vbc.googlegroups.com...
> Zaczne od instalatora - TRAGEDIA. Mam nadzieje ze to poprawia w
> finalnej wersji.
> Jest strasznie mulowaty i prosty... az za prosty.
> Wiem, ze zalezy to od konfiguracji pceta: u mnie instalator bardzo
> "wolno reaguje".
> Zaraz po zbootowaniu plyty, zaladowaniu plikow pojawia sie niebiesko
> tlo (to z ptaszkiem na dole) i nic... Gdybym wczesniej nie przeczytal
> jakims forum, ze trzeba kilka minut poczekac na reakcje to bym myslal
> ze sie PCet zawiesil :/

soa#1 szybciej niz vista lub xp, poza faktem ze nie daje zadnych sensownych
informacji jezeli cos jest nie tak absolutnie nie mam sie czego czepic

> Wg mnie proces instalacji (a w zasadzie partycjonowanie dysku) w Win
> XP byl znacznie lepiej zrobiony.

tu sie zgodze, mi na poczatku wywalal tylko ze nie moze znalezc partycji
ktora mu pasuje i koniec, tez musialem zewnetrznym programem przygotowac
i dalej nie wiem co bylo nie tak - byla aktywna, usuwalem, robilem nowa,
reformatowalem ciagle i uparcie nie bo nie

nie wiem teraz czy pomoglo zaoranie paragonem czy ustawienie bootowania
w kolejnosci dvd, hdd, inne (ztcp mialem inne, dvd, hdd a z googlania na
szybko
pokazalo mi na jakims forum ze pomaga zmiana) ale po przeskoczeniu tego
dalej bez problemow

> Teraz info o karcie graficznej - jest maly problem - moj monitor
> zostal poprawnie wykryty przez Win 7, ale jest problem z odswiezaniem
> obrazu - system upracie daje 59Hz, zamiast 60. I to mimo, ze ustawiam
> mu 60Hz, daje Apply, system to niby zmienia, ale nic z tego :/
> Siagam teraz wlasnie nowe sterowniki od nvidii (wydala juz oficjalnie
> stery dla Win 7, zarowno 32 i 64 bit) i zobaczymy jak bedzie po ich
> instalacji.

sterowniki oczywiscie wypada miec nowe, ale czy pokazuje 59
czy 60 to raczej najmniejszego znaczenia nie ma

> PS. Jak zainstaluje TrueCrypta to zobaczymy czy instalator Win 7 mi w
> headerach szyfrowanych partycji nie namieszal.

nie miesza, niestety tc jeszcze oficjalnie nie obsluguje szyfrowania
partycji
systemowej

ja zawsze sobie je ukrywam co sprawia ze nie dostaja w zadnym wypadku
od windowsa literek, nie marudzi czy formatowac itd.

nie udalo mi sie za to odpalic virtualnego xp, pokazalo sie inicjowanie,
pasek
dolecial niemal do konca i wyskakiwal blad, tylko na jednym forum ktos
zglaszal takie problemy, ale ich rozwiazania niezbyt dzialaly

spolszczenie tez jeszcze takie nieco kiepskie