Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 08 May 2009 - 18:01:46 MET DST

Dnia Fri, 8 May 2009 09:32:33 +0200, Sempiterna napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> No właśnie, nie bardzo... oczywiście, plki jako takie, zostały
> ordynarnie przewalone, ale jeszcze trzeba było je "przeindeksować", aby
> Opera wiedziała, gdzie leżą. A to przeindeksowanie, to w 3 plikach
> zrobiłem, aby mieć pewność, że się przeniosą.

> To zależy skąd dokąd przenosisz. Jeśli między XP a drugim XP, czy między
> W7 a drugim W7 - owszem. Ale mędzy W7 a XP to już się trzeba trochę
> namęczyć.

Nic nie trzeba przeindeksowywać. Jeśli przerzucasz też konfigurację
programu, wtedy owszem tak, gdyż w pliku opera6.ini są zapisane ścieżki
bezwzględne, więc trzeba go przeedytować. Ale w pozostałych plikach nie
ma żadnych ścieżek.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/