Re: Windows 7 RC - kilka pytan

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 08 May 2009 - 14:07:07 MET DST

Robert Winkler pisze:

> Z jakiej strony ściągałeś ten obraz?

Jedna jest chyba strona Microsoftu do ściągania Win7
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx
Raz jako rekomendacja centrumxp, drugi raz normalnie, ale z tej jednej
strony.

> [...]
> nadzorujący pobieranie, wznawiający połączenia,
> oraz korzystający jednocześnie z więcej niż jednego serwera,
> wszystko aby zwiększyć transfer i zapobiec potrzebie pobierania obrazu
> od zera.
> Manager ten dostępny jest dostepny jest w dwoch wersjach
> jako ActiveX działający w IE oraz jako aplet Javy.
> Ze względu na popularność Windows 7
> to właśnie rozwiązanie zostało wykorzystane przy dystrybucji wersji Beta
> oraz RC
> Po wygenerowaniu klucza, klikamy wiec na przycisk pobierania
> i uruchamiamy ActiveX-a nadzorującego dalszy proces.

Nic się nie stało. Po prostu po ściągnięciu zmieniłam rozszerzenie na rar.

Ja mam swojego klienta pobierania. Jest nim FlashGet.

--
animka